گزارش نشست خبری تریبون|داستان هم مسیری 1400 تریبوننشست خبری تریبون با موضوع رونمایی از گزارش عملکرد سال 1400، در روز 24 مرداد برگزار شد. در این نشست، جمعی از متخصصان حوزه سئو و دیجیتا ل مارکتینگ، - مسیری که تریبون با کسب وکارها و رسانه ها پیموده است در بخش ابتدایی نشست، فائزه غفوری، مدیر دیجیتال مارکتینگ، چکیده ای از دست آوردهای یکساله تریبون را با روایت هم دلی و هم مسیری تریبون با کسب وکارها و رسانه ها در سال گذشته آغاز کرد. او در ادامه به این موضوع اشاره کرد و گفت: با مساعد ترشدن شرایط اقتصادی و کمر رنگ ترشدن سایه کرونا از سر جامعه، سال 1400 را فرصت مناسبی دیدیم که سرویس های مارکتینگی خود را توسعه دهیم تا بتوانیم از روش های مختلفی به غیر از رپورتاژ آگهی، درآمد رسانه ها را افزایش دهیم و کسب وکارها را با راه های جدید تبلیغاتی آشنا کنیم. فائزه غفوری داستان هم مسیری تریبون را در 4 بخش کلی روایت کرد: معرفی سرویس های تریبون از جمله، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی. توضیح وجه تمایز اصلی تریبون در این صنعت و بررسی چگونگی روند انتشار سیستماتیک رپورتاژ آگهی بررسی رفتار کسب وکارها در خرید رپورتاژ آگهی؛ افزایش 113درصدی حجم خرید سالانه رپورتاژ آگهی تحلیل رفتار رسانه ها در انتشار رپورتاژ آگهی؛ سهم 23درصدی خبرگزاری ها و رسانه های خبری در دسته بندی موضوعی رسانه ها معرفی ریبون به عنوان مسئولیت برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |